Gauerslund Sogns Antenneforening

TV | INTERNET | BREDBÅND | BØRKOP | BREJNING

Omlægning af tv og bredbånd 4. juli

Opdateret 2016.08.11
Mandag den 4. juli implementerede din antenneforening i samarbejde med YouSee den nye tv-løsning, samtidig med at YouSee overtager bredbåndsleverancen efter ComX.

Har I brug for hjælpe fra YouSee's kundeservice, kan der være brug for at være en del vedholdenden, da vi desværre har hørt flere eksempler på, at man er blevet sendt videre/afviste af den ene eller anden grund. YouSee's ledelse har garanteret os, at alle medarbejdere i kundeservice er orienteret om at de SKAL hjælpe !

Har I problemer, som YouSee ikke har kunne afhjælpe, så skriv til os her
Vi hjælpe meget gerne, men vi kan kun hjælpe, hvis vi bliver gjort opmærksom på uløste problemer!

Som medlem skal du være opmærksom på nedenstående forhold:
 

TV
For at få glæde af alle din tv-pakkes kanaler kræver det, at du fortager en ny kanalsøgning 4. juli.
Uanset hvilken pakke du har valgt, vil du i hele juli måned have mulighed for at se alle kanaler i Fuldpakken.

Bland Selv
Har du valgt en tv-pakke med Bland Selv, kan du fra mandag den 4. juli bestille dine Bland Selv-kanaler ved at kontakte YouSee på dette specialnummer 70 70 40 70
Programkort og kortlæser kan ligeledes bestilles ved at kontakte YouSee på ovenstående nummer.

Har du valgt en Bland Selv pakke, skal du når den er trådt i kraft, lave en kanalsøgning med netværks-id 111
Find hjælp til kanalsøgning her

Der går typisk 12 dage fra du har valgt din tv-pakke med Bland selv til du kan ringe og bestille dine Bland Selv kanaler hos YouSee.
Valg af Bland Selv kanaler fungerer desværre ikke i øjeblikket ikke via Mit YouSee og skal derfor vælges ved kontakt til YouSee på 70 70 40 70


Bredbånd
I løbet af mandag den 4. juli opdateres softwaren i dit modem automatisk. Når modemmet er kommet online igen (konstant lys i de 4 første lamper), bliver du automatisk ledt ind på YouSee’s aktiveringside, når du starter din browser.
Det kan være nødvendigt selv at skrive https://aktiver.mitwifi.dk/

Login

Kontonummer og Aktiveringskode er oplyst på tidligere fremsendt ordrebekræftelse !
Følg herefter anvisninger vedr. opsætning af WIFI, login samt indtastning af kundeoplysninger som vist på efterfølgende skærmbilleder.

Får du brug for hjælp, kan du kontakte YouSee kundeservice på 70 70 40 40

Du kan fortsat beholde din Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. mailadresse, da denne automatisk overføres til YouSee. Du skal dog ændre opsætningen i dit mailprogram, så du fremadrettet kan hente post hos YouSee - Læs hvordan her


IP-telefoni

Har du et IP-telefonabonnement, overføres dette automatisk til YouSee, og dit telefonnummer vil umiddelbart efter omlægningen igen være aktivt.

 


 

FDA nyheder